Loodgieters vergelijken

Vergelijken van loodgieters bij jou in de buurt.

Bedrijfsgegevens onjuist?

Loodgieters- en Verwarmingsbedrijf Reijerse B.V.

Bedrijfsgegevens

31010198
Laanstraat 20
3762KD Soest

Contactgegevens

035 601 3324

Openingstijden

Geen openingstijden beschikbaar.

Reviews


Gemiddelde uit 14 reviews

30-11-2021 Sander vdl

Aardige medewerkers maar slechte werkzaamheden Twee jaar geleden heeft dit bedrijf met reguliere bitumen het woningdak hersteld, dit is netjes gebeurd. Vorig jaar het garagedak laten vernieuwen. Er werd 'resitrix' geadviseerd. Ik heb zelf isolatie besteld en gevraagd of dit de juiste was. Volgens de medewerker was het de juiste isolatie. Direct na het leggen begon het dak te bubbelen. Er kwamen blazen die in de volle zomerzon bijna weg waren. Echter lijkt het dak per maand meer los te komen. Ook de hoeken staan bol. Volgens het bedrijf heb ik toch de verkeerde isolatieplaten besteld en kunnen zij er niets aan doen. Ik heb een beveiligingscamera en van de werkzaamheden een timelapse gemaakt. Ik heb met de isolatieplaten leverancier en met resitrix nederland contact gehad. Beiden vertelden dat hun producten prima met elkaar konden worden gebruikt. resitrix vertelde na de video gezien te hebben dat de dakdekker te weinig tijd heeft gelaten tussen het smeren van de (voor)lijm en het plakken van de dakbedekking. De luchtbellen die te zien zijn komen volgens hen door gasvorming van de lijm en het gebruik van een verkeerde gasbrander. De blazen worden telkens groter en meer. Het is dus wachten tot het merendeel los komt zodat ik het opnieuw kan laten doen. Maar dan niet door dit bedrijf en niet met resitrix. Mocht ik later nog benaderd worden voor een oplossing dan zal ik dat hieronder toevoegen. ------ aanvulling ------- Na enkele erg vervelende e-mails met de directeur van het bedrijf is er geen oplossing gekomen.


17-03-2021 Linda Jongma

Probleem met vloerverwarming niet opgelost, dubbele tijd gefactureerd. Na heel lang contact zoeken eindelijk reactie op mijn mail: “we doen niks meer voor je”. Om zo om te gaan met je klant heb ik nog nooit meegemaakt! Geen professionele reactie, ze zullen wel genoeg werk hebben !


26-06-2019 Jannelies Vissers

Zelden zo arrogant behandeld. Eerst kreeg ik te horen dat er pas na een week tijd zou zijn voor een afspraak. Ik leg uit dat ik zonder warm water zit en benadruk het belang dat er snel iemand komt. Er is duidelijk geen belangstelling voor maar krijg te horen dat ik gebeld wordt. Na een week nog maar eens gebeld; men is mij duidelijk vergeten. Als dan de eigenaar voor komt rijden krijg ik eerst een preek over het "prutswerk in huis" en dat ik een en ander zelf wel had kunnen doen en dan krijg ik nota bene te horen dat mijnheer voorlopig geen tijd heeft. En dat ik dan maar duidelijker had moeten maken aan de telefoon wat de bedoeling was..........Vooral de manier waarop een en ander naar voren werd gebracht is stuitend; klantvriendelijkheid staat bij dit bedrijf duidelijk niet voorop.


09-09-2020 Aart van der Wulp

Helaas een zeer negatieve ervaring. Er zijn allerlei niet noodzakelijke werkzaamheden uitgevoerd, maar het probleem werd niet opgelost. Wel een flinke factuur. Na een zeer onprettig gesprek hierover over de telefoon afgesproken deze te halveren. Achteraf gezien toch met enige spijt, want probleem is niet opgelost.


25-04-2020 Cynthia Lammertsma

Incompetent: kon een eenvoudig lek in de dakgoot niet vinden. Stuurde een rekening voor anderhalf uur werk, wat na protest werd rechtgezet.